طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید

سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ غلام مولا ابوبکری؛ هادی تقوی

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 109-136

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2023.385579.1053

چکیده
  در رقابت‌های جهانی عصر حاضر،  انتخاب تأمین‌کنندگان، افزایش روابط با تأمین‌کنندگان و توسعه روابط مشارکتی و پایدار بر آن‌ها برای کاهش هزینه‌ها و افزایش انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات بازار ضروری و امری دشوار می‌باشد. پژوهش حاضر با هدف طراحی مدلی جهت رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید چغندر قند از تأمین کنندگان ...  بیشتر